Hjørundfjordportalen » Lokalt » Onsdagar kl 20 begynner vi med innebandy og kanskje volleyball

Attende til hovudsida
  • Lokalt
  • Tourist
  • Natur
  • Bygdene

Søk

  • Hovudside
  • Toppturar i vinterfjell
  • Artiklar
    • Bygdeutvikling
    • Folk og bygd
    • Kultur
    • Landbruk
    • Lokalnytt
    • Natur
    • Portalnytt
    • Sport
    • Ymse
  • Fast stoff
    • Hjørundfjordheimen
    • Kyrkjekalender
  • Om portalen
    • Kontaktpersonar

Søk

  • Hovudside
  • Toppturar i vinterfjell
  • Artiklar
    • Bygdeutvikling
    • Folk og bygd
    • Kultur
    • Landbruk
    • Lokalnytt
    • Natur
    • Portalnytt
    • Sport
    • Ymse
  • Fast stoff
    • Hjørundfjordheimen
    • Kyrkjekalender
  • Om portalen
    • Kontaktpersonar

MENY
Logg inn
  • Logg inn
  • Ny brukar
jubel

Onsdagar kl 20 begynner vi med innebandy og kanskje volleyball

Onsdagar kl 20-21:30 begynner vi å spele innebandy ... kanskje volleyball, basketball eller anna.
Det blir IKKJE fotball og fleira kvinner + menn har meldt dei kjem, så NO er vi igang!

Lagt inn av Lars Vatne Nielsen
27.10.2013 22:21

Kommentarar

Helge Strand - Lars! 02.10.2013 kl. 16:41
Finnast det apparat for ein person som grunna synsproblem/synsfeltbortfall ikkje kan ta del i slik " lagidrott" lenger...? Øivind sa til meg at nokre slike skulle kjøpast inn. Ynskjer vere del av trivnad og fellesskap! Har ikkje vore i den nye gym.salen sia "skuleslutt," men det hadde vore triveleg!
Helge Strand - Slå sliten... 03.10.2013 kl. 01:57
Så trøytt eg er avdi ingen ser lengtnaden min og forståing for at eg berre ser som eg gjer. Eller ikkje...
Einaste synlege er sertifikatet som eg aldri får att.....
Eg har ofte ein tanke....
Det var betre Helge, at du t.d var lam i ei hand slik at det syntast. Synsfeltbortfall må ein sjølv vite kva er....., kjensle i hovud og syn.
Helge Strand - Apparat... 03.10.2013 kl. 02:19
Med apparat meiner eg at Øyvind nemde nett det. Trenings-apparat. For Guds skyld!
Lars Vatne Nielsen - Synsproblemer eller høj alder ingen hindring! 03.10.2013 kl. 20:53
Kjære Helge. Du er velkommen ... uanset.
Kanskje du kan "coache", kommentere, dømme eller berre le litt over "gubbernes" teknikk :-)
Vi er ikkje begynnt onsdagar ennå, så kom tysdag kveld :-)
Frida Gillberg - Blod, svett o latter 31.10.2013 kl. 08:37
Artig trening igår. Rekomenderes varmt. :)


Tilfeldige artiklar:

Placeholder for 404-bilder

Flaskeinnsamling
(12.10.2014)

IMG076

Høgenausa.
(03.09.2013)

039

Vassrikt på Vasstøylen.
(13.07.2015)

Sæbø A-lag 2012

Sæbø siger i Gjerdsvika
(02.05.2012)

,Helgehornet 052

Hærleg tur på Helgehornet!
(20.05.2010)

015

Gromt på Grøthaugen.
(08.08.2013)

2009-09-12 3307 Kamp

Fotballturnering
(13.09.2009)

bendit vegard

Bendit cup i Volda laurdag 24. september
(26.09.2011)

038

Vil du spele Fjellbingo?
(10.05.2015)

050

Gunnar-råsa og Storenakken .
(08.06.2015)

    • Logg inn
    • Ny brukar

Aktivitetskalender

Ingen aktivitetar i dag

Sjå heile kalenderen

Klikk for å sjå Hjørundfjorden LIVE (webkamera)

Hjørundfjorden LIVE

Nettstadskart/Sitemap Kontakt/Contact Informasjonskapslar / Cookies Rapporter feil

Hjørundfjordportalen 2006 - 2023