Hjørundfjordportalen » Lokalt » Toppbiletet må byttast snart

Attende til hovudsida
  • Lokalt
  • Tourist
  • Natur
  • Bygdene

Søk

  • Hovudside
  • Toppturar i vinterfjell
  • Artiklar
    • Bygdeutvikling
    • Folk og bygd
    • Kultur
    • Landbruk
    • Lokalnytt
    • Natur
    • Portalnytt
    • Sport
    • Ymse
  • Fast stoff
    • Hjørundfjordheimen
    • Kyrkjekalender
  • Om portalen
    • Kontaktpersonar

Søk

  • Hovudside
  • Toppturar i vinterfjell
  • Artiklar
    • Bygdeutvikling
    • Folk og bygd
    • Kultur
    • Landbruk
    • Lokalnytt
    • Natur
    • Portalnytt
    • Sport
    • Ymse
  • Fast stoff
    • Hjørundfjordheimen
    • Kyrkjekalender
  • Om portalen
    • Kontaktpersonar

MENY
Logg inn
  • Logg inn
  • Ny brukar
Toppbiletet

Toppbiletet må byttast snart

Nokon som føler seg kalla til å lage til ny grafikk/bilde på toppen av portalen?

Krav til grafikken/bildet er at den må være minst 1024 pikslar breid og 150 pikslar høg. Om du ikkje vil legge på teksta "Hjørundfjordportalen" så kan eg gjere det.

Send biletet til meg på mail. Adressa finn du under "kontaktpersonar" på framsida.

Lagt inn av Tor Eirik Trandal
06.01.2007 20:20

Kommentarar

Tor Eirik Trandal - PS 06.01.2007 kl. 20:23
Hvis det kjem inn fleire forslag så stemmer vi i portal-ledelsen på det finaste forslaget.
Fred Ingar Somby - vinter 06.01.2007 kl. 22:09
Det bør iallefall være et bilde med sne på.
Tor Eirik Trandal - Eit anna forslag er... 07.01.2007 kl. 10:05
.. folk. Vibeke Mo saknar bilde av personar i toppgrafikken. Er det fleire som gjer det?
Synnøve Mo - Enig:) 07.01.2007 kl. 11:18
Heng meg på den der eg;)
Vibeke Mo - Folk & natur 07.01.2007 kl. 22:01
Eg har vel sagt så mykje om toppbildet at eg er forplikta til å kome med eit forslag.. Men ja eg meiner at vi godt kan kombinere både fjell, fjord og aktivitet som også innheld folk. Og det kan godt vere f.eks 4 toppbilder som blir bytta ut etter årstider og dei aktivtetane som er då. Eg har sans for toppbildet på voldaveiret.no - der har han kombinert det eg er ute etter. natur & folk. Så no må eg nok sette meg til med photoshop og sende inn eit forslag..
Helge Strand - Fjorden 07.01.2007 kl. 22:12
Eg har sans for eit vakkert bilete av Hjørundfjorden. Teke frå ytst ute ved festøy og innover.
Ein åpen og vidfemnede fjord som symboliserar eit velkomen til besøkande og til folk som vil slå seg til her.
Då får vi ein biledleg portal saman med ein verbal!
Tor Eirik Trandal - Bilder 07.01.2007 kl. 22:21
For dei som ikkje er støe i photoshop så er det berre å sende flotte bilete til meg så skal eg prøve å gjere mitt beste.


Tilfeldige artiklar:

Mexikanksk as Smart Object-1

Mexikansk Aften
(07.11.2013)

Tir 1103 Påskevandring (8)

Påskevandring i kirka
(11.03.2008)

Placeholder for 404-bilder

Stopp raseringen av FJORDENE.
(27.08.2007)

luke15_07

Julekalender 2007: luke 15
(15.12.2007)

luke13

Julekalender 2009: Luke 13
(13.12.2009)

gåten

Fantastisk entusiasme!
(07.06.2007)

luke8_07

Julekalender 2007: luke 8
(08.12.2007)

luke23

Julekalender: luke 23
(23.12.2006)

IMG_3108

Overnattingstur til Skotet
(22.05.2008)

CIMG0011

Invasjon av grønne menn
(27.09.2006)

    • Logg inn
    • Ny brukar

Aktivitetskalender

Ingen aktivitetar i dag

Sjå heile kalenderen

Klikk for å sjå Hjørundfjorden LIVE (webkamera)

Hjørundfjorden LIVE

Nettstadskart/Sitemap Kontakt/Contact Informasjonskapslar / Cookies Rapporter feil

Hjørundfjordportalen 2006 - 2023