Hjørundfjordportalen » Lokalt » Vårleg jule-quiz

Attende til hovudsida
  • Lokalt
  • Tourist
  • Natur
  • Bygdene

Søk

  • Hovudside
  • Toppturar i vinterfjell
  • Artiklar
    • Bygdeutvikling
    • Folk og bygd
    • Kultur
    • Landbruk
    • Lokalnytt
    • Natur
    • Portalnytt
    • Sport
    • Ymse
  • Fast stoff
    • Hjørundfjordheimen
    • Kyrkjekalender
  • Om portalen
    • Kontaktpersonar

Søk

  • Hovudside
  • Toppturar i vinterfjell
  • Artiklar
    • Bygdeutvikling
    • Folk og bygd
    • Kultur
    • Landbruk
    • Lokalnytt
    • Natur
    • Portalnytt
    • Sport
    • Ymse
  • Fast stoff
    • Hjørundfjordheimen
    • Kyrkjekalender
  • Om portalen
    • Kontaktpersonar

MENY
Logg inn
  • Logg inn
  • Ny brukar
gjett kva;)

Vårleg jule-quiz

I dag har det vore sørgeleg taust på portalen, så eg tenkte eg skulle prøve brukarane på ein quiz som eg hadde tenkt å spare til våren. Noken som veit kva dette er? Navnet er sjølvsagt ikkje nok!

Lagt inn av Unn Frøland
29.12.2006 20:55

Kommentarar

Unn Frøland - Gløymde å snu bildet, 29.12.2006 kl. 20:56
Planta veks sjølvsagt loddrett som andre planter flest.
Knut Riise - Giftplante 29.12.2006 kl. 21:33
Tysbast,trur Helga og eg at det er. Daphne mezeum, er det latinske namnet. Den vert frå 0.5- 1meter høg. Velluktande blomster på bar kvist.
Den er svært giftig.
Sjeldan på vestlandet. Vi har ikkje kome over den i alle fall.
Lisbeth Aklestad - Enig med Knut 29.12.2006 kl. 21:56
Er enig med Knut i at dette er Tysbast. Har sett planta her i dalen, blant anna på Frøland, så det er nok der ho Unn har tatt bildet. Planta får forresten raude bær om hausten.
Unn Frøland - Heilt rett! 29.12.2006 kl. 22:02
Såg nok at du var innpå her, så eg frykta løysinga var nær, og når din medsammensvorne Helga også var i nærheita så var det vell kjapt å løyse quizen.
Tysbasten er etter det eg veit å finne både i vill og "tam" tilstand.Det som gjer den spesiell er at den blomstrar på bar kvist og luktar nydelig. Dette bildet er tatt i april. Denne greina fann eg framom trafoen framom huset til Randi. Den er sjeldan her i området så det er nok mulig at dette er ei plante som har forvilla seg frå tunet. Tippar dei har kasta den når dei fann ut at den er veldig giftig.
Unn Frøland - Kommentar til Lisbeth 29.12.2006 kl. 22:07
Har ikkje settt at den har kome så langt hos oss at bæra har vorte raude. Såg ein blomsterdekorasjon no i jula frå ein butikk i Ørsta, der kunne det sjå ut som det var ei grein av Tysbast med bær. Håpar folk veit kor giftig den er, for bæra såg veldig fristande ut...


Tilfeldige artiklar:

A Fjord Scene

Maleriet A Fjord Scene
(25.03.2007)

Kulturkort_ungdom_41839_16093e_125x94_jpg

Kultur til knallpris for ungdom
(07.12.2007)

Placeholder for 404-bilder

Fond etter Hjørundfjord aldersheim
(04.02.2007)

haraldfrostad_2009_220px

Levende musikk på Sagafjord Hotel
(15.05.2018)

Placeholder for 404-bilder

Til minne om Bjarne Pedersen.
(22.10.2006)

DSC04383

Klovtinden - 1274m
(17.04.2007)

001

Du Frølandsdal med Tryvatn blanke blå!
(22.06.2008)

Placeholder for 404-bilder

Biblioteket på Sæbø
(25.10.2006)

Albatros

Nr. 4 - Turistskipa tilbake i fjorden
(20.10.2006)

DSCN0246

Påske helsing fra fin del mundo
(30.03.2010)

    • Logg inn
    • Ny brukar

Aktivitetskalender

Ingen aktivitetar i dag

Sjå heile kalenderen

Klikk for å sjå Hjørundfjorden LIVE (webkamera)

Hjørundfjorden LIVE

Nettstadskart/Sitemap Kontakt/Contact Informasjonskapslar / Cookies Rapporter feil

Hjørundfjordportalen 2006 - 2023